«Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған жылдық жоспары. » КГУ "Школа-лицей №173" г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
"№173 мектеп-лицей"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 255-57-95
Есепші бөлімі:
+7(727) 255-58-29
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған жылдық жоспары.
19
сентябрь
2020

«Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған жылдық жоспары.

                          «Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің ағымдағы отырыстары

Жұмыс мазмұны



Мерзімі

Жауаптылар

1 отырыс



Тақырыбы: «Білім берудің заманауи әдісі»

1.  Қашықтық бойынша 2020-2021 оқу жылындағы оқу процесін ұйымдастыру.

2. Қашықтан оқытудың дидактикалық құралдары.



09.09.2020

Копбаева Ж.О. ОТМ-нің жетекшісі

1 тоқсан. Вебинар «Қашықтан оқыту технологиясы»

16.09.2020

Копбаева Ж.О. Дарменбекова Г.И.

№2 отырыс



Тақырыбы: «Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация»

1.Инновация түрлері

                2. Ынтымақтастық педагогикасы. «Авторлық

бағдарламаны жазу, ресімделуіне     қойылатын

талаптар».





18.11.2020






Копбаева Ж.О.

Семжанова С.А.







2 тоқсан. Семинар: «Оқудағы жетістіктерді диагностикалық және бағалау жүйесі»



15.12.2020

Копбаева Ж.О.

Садыкова Б.С.

№3 отырыс



Тақырыбы: «Функционалдық сауаттылық ерекшеліктері»

1. Функционалдық сауаттылық-  білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары.

2. «Оқыту формалары мен әдістері»


04.01.2021

Копбаева Ж.О. ОТМ-нің жетекшісі, пән мұғалімі


3 тоқсан. Семинар: «Блум таксономиясы»


26.02.2021

Копбаева Ж.О.

Кабдиева Г.В

№4 отырыс



Тақырыбы: «Педагогикалық ұжымдағы қарым-қатынас»

1.Креативті ойлауды дамытудың жолдары.

2.Мұғалім, оқушы,ата-ана-үш одақ.




13.05.2021

Копбаева Ж.О. 

Нұрбекова Р.С.

4 тоқсан. Семинар «Озат тәжірибе-ортақ әдіс»

12.04.2021

Копбаева Ж.О.

Дарменбекова

Кабдиева Г.В.











«Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспары


 Мақсаты: «№173 мектеп-лицей» КММ-нің ұстаздарының кәсіптік шеберліктерін өсіру,озықпедагогикалық тәжірибені тарату, проблеманың мазмұнын зерттеу, ұжымның педагогикалық жәжірибесіне оны енгізудің жолдарын белгілеп, ұсыну.


         Міндеті:

  1. Мамандардың педагогикалық іс – тәжірибесін зерделеу,   зерттеу, жалпылау және тарату жұмыстарын ұйымдастырып, дайындалған материалды пайдаланып өзінің педагогикалық технологиясын жаңарту
  2. Оқушыларды жобалау, шешімдер қабылдау және шығармашылық жұмыстарды орындауға баулып, оқушының жеке басын дамытуда жоғары нәтижеге жету.
  3. Баспа әрекетін   жоспарлау және жариялау
  4. Семинар-конференцияларды өткізуді ұйымдастыру
  5. Кәсіби сайыстарға қатысу;
  6. Шебер-класс ұйымдастыру;
  7. Онлайн семинарларына қатысу
  8. Оқытылатын пән ерекшелігінің контексінде белгілі проблеманың теориялық негізін зерттеу;






Өткізілген іс-шара

Мақсаты

Жауаптылар

Мерзімі

Күтілетін нәтиже

Сипаттамасы

  « ҚР білім беруді   және ғылымды дамытудың

мемлекеттік бағдарламасы аясында білім беруді басқару мен ұйымдастыруды жетілдіру»-педагогикалық кеңес

Жаңартылған білім беру бағдарламасының басты ерекшеліктері мен маңыздылығын түсіндіру. Жаңартылған білім беруде сабақты жоспарлау ерекшелігі және критериалды бағалау жүйесін енгізу туралы түсінік беру

Байымбетова Л.М. мектеп-лицей директоры, Кабдиева Г.В. директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары, Байгазиева Г.А.- жаңартылған бағдарлама бойынша мектеп-лицей координаторы .

Копбаева Ж.О. «Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің жетекшісі

Тамыз

Мұғалімдер жаңартылған бағдарламаның ерекшелігімен, сабақты тиімді ұйымастырудың тәсілдерімен, критериалды бағалаумен, кері байланы әдістерімен танысады.

Тәжірибе алмасу

«Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің жаңа оқу жылына қызметін ұйымдастыру.

2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын талдап, бекітуге ұсыну. ОПТ мектебі мүшелерінің құрамын толықтыру, бекіту. Жаңартылған білім беру мазмұнының 2020-2021 оқу жылындағы ерекшеліктері.

Мектептің оқу-тәрбие жүйесін жан-жақты дамыту үшін қажетті білімдер мен дағдыларды беру мақсатында жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру. «Озат педагогикалық тәжірибе» мектебі мүшелерінің құрамын бекіту.

Копбаева Ж.О. «Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің жетекшісі

Қыркүйек

Мұғалімдер кәсіби құзыреттілігін зерттеп, жинақтау және тарату мүмкіндігі болады.

Ұйымдастыру жұмыстары

№1 отырыс

 «Білім берудің заманауи әдісі»

Қазіргі таңда білім беру жүйесіндегі тиімділігі мен сапасын арттыру, оқу үрдісінің  ғылыми теорияға негізделген таңдамалы белсенді әдістеріне көшуді талап ету.
 Оқыту мен тәрбие берудің заманауи әдістерін жүзеге асыру, мұғалімдердің кәсіби біліктіліктерін көтеру
 
 


Копбаева Ж.О


Қыркүйек

Білім сапасы арттады, Оқушылардың жаңа жүйеге бейімделуі басталады. Ұжым заманауи білім беру модельдерімен танысады.  Білім мен ғылымда болатын уақытта, оқытушылар өздерінің біліктілік құзыреттілігін дамытып отырады


Тәжірибе алмасу

Вебинар «Қашықтан оқыту технологиясы»

Қашықтан оқыту – компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларға негізделген оқытудың құралдары мен түрлері, білім беру үрдісінде үздік дәстүрлі және инновациялық әдістер қолданылатын, күндізгі және сырттай білім алу 


Копбаева Ж.О.

Дарменбекова Г


Қыркүйек

Қашықтан оқыту технологиясы –оқу үрдісі кезінде оқып үйренушілер мен оқытушылар арасында интерактивті өзара іс-әрекетте оқытылып, материалдың негізгі көлемін оқып үйренушілерге жеткізуді қамтамасыз ететін, оқылған материалдарды меңгеру бойынша, сонымен бірге оқу үрдісі барысындағы оқып үйренушілердің өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік береді. 

Тәжірибе жинақталады

№2 отырыс

«Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация»

Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілетін, талантын дамыту білім беру 

«Инновация — арнайы жаңа өзгеріс, жүйелі міндеттердің жүзеге асуын, шешімдерін күту, жан-жақты жетілген, заман талабына сай қабілетті тұлғаның қалыптасуы мен дамуына ықпал жасауда  инновациялық бағыттағы жұмыс түрлерін ұйымдастыру


Копбаева Ж.О

Семжанова С.А

Қараша

Білім беру кезінде мұғалімнің  қажымас ізденімпаздығы мен шығармашылық  жұмыстарын толықтырады. Сондықтан да әрбір оқушының қабілетіне қарай білім береді, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелейді. жаңартылған педагогикалық технологияны меңгереді.


Тәжірибе алмасу

ОТМ мен ЖММ жұмыстарындағы сабақтастық.

Озат тәжірибелі ұстаздардың  жас мамандарға бағыт-бағдар беру. Әдістемелік көмек беру.

Копбаева Ж.О. «Озат педагогикалық тәжірибе» мектебінің жетекшісі,

Желтоқсан

Мұғалімдер ұзақ мерзімді, орта мерзімді жоспар мен қысқа мерзімді жоспарларды құрудың тиімділігін түсінеді

Тәжірибе алмасу

Семинар: «Оқудағы жетістіктерді диагностикалық және бағалау жүйесі


Мектептегі оқытудың нәтижелері әрбір оқушының оқудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізу



Копбаева Ж.О.

Садыкова Б.С.

Желтоқсан

Күтілетін нәтижеге жетуді бағалау жүйесін жетілдіреді. 

Оқытудан күтілетін нәтижелер, игерген дағдылар, қалыптасқан құзыреттер  бағаланады


Тәжірибе жинақталады

№3 отырыс «Функционалдық сауаттылық ерекшеліктері»

Функционалдық сауаттылық –білім берудің жеке тұлғаны қалыптастырудағы әлеуметтік бағдарлануы. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту ,оқу үрдісін жаңаша ұйымдастыру, оқушының оқудағы іс-әрекеті арқылы ойлау дағдыларын жетілдіру, өз бетінше білім алу, әрекет ету. 



Копбаева Ж.О.

Суиндыкова Р

Қаңтар

Жоспарда мақсат, міндеттер нақты қойылған, ағымдағы жағдайды талдау, мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытады. 

Мақсатқа жету оқушының өзі арқылы іске асады.


Тәжірибе алмасу

Семинар «Блум таксономиясы»

Жаңа технология әрбір мұғалімнен жаңа ізденісті, шығармашылықпен ойлауды талап ету. Ой-өрісін дамытатын интеллектуалды жұмыс түрлерін жіктеп саралау;

Копбаева Ж.О

Кабдиева Г.В


Ақпан

Пәнге деген қызығушылығын арттырады. Жаңа кезең технологиясын зерделей отырып, өз жұмысына тиімді қолданады;

тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастырады. 

Тәжірибе жинақталады

№4 отырыс

Педагогикалық ұжымдағы қарым-қатынас

Педагогикалық қарым-қатынас – оқыту және тәрбиелеу үрдісінде  іскерлік қарым-қатынасты нақты педагогикалық функцияға жайлы психологиялық климат құру. Педагогикалық міндеттерге сәйкес қарым-қатынасты құрастыру



Копбаева Ж.О.

Нурбекова Р.С.

Наурыз

Педагог және оқушының қатынасын қалыптастыруға жағдай туғызады.

Сабақта оқушылардың қарым-қатынасын басқара алады; Педагогикалық міндеттерге сәйкес қарым-қатынасты құрастыра және өзгерте алады;


Тәжірибе алмасу


Семинар «Озат 

тәжірибе-ортақ әдіс»

Қоғамдық педагогикалық қызметтің бастауы ретінде, нақты жағдайларды, балалардың, ұжымның және жеке тұлғаның ерекшеліктерін ескерумен бірге, педагогтың жұмыс тәжірибесінде педагогика заңдары мен принциптерін белсенді түрде меңгеруі және іске асыруыпедагог қауымына инновациялық жұмыс түрлерін ұсыну.



Копбаева Ж.О

Дарменбекова Г.И

Кабдиева Г.В.


Сәуір


Білім стандарттарын, оқу бағдарламалары мен жоспарларын жаңартады, оқыту нысандарын, әдістері мен технологияларын жаңартады, мектеп оқушыларын оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін дамытады.

Жан-жақты жетілген, заман талабына сай қабілетті тұлғаның қалыптасуы мен дамуына ықпал жасауда  инновациялық бағыттағы жұмыс түрлерін ұйымдастырады..



Тәжірибе 

жинақталады


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: