№5 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС/2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысының қорытындысы
1.2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысының қорытындысы
/ Мектеп-лицей директоры Л.М.Байымбетова, әкімшілік /
2.2023-2024 жаңа оқу жылының міндеттері
/Мектеп-лицей директоры Л.М.Байымбетова/
3.2022-2023 оқу жылының қозғалыс есебі:
- 1-8, 10 сыныптарды сыныптан сыныпқа көшіру;
- “Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 10.04 №88, мектепішілік 2023 жылы 13.04. №102 бұйрықтарының негізінде 9 және 11 сыныптарды қорытынды және аралық аттестаттауға жіберу;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18.03 №125 бұйрығының 43-44 тараулары бойынша 9 сыныптарға “Үздік аттестат”, 11 сыныптарға “Үздік аттестат” және “Алтын белгі” төсбелгісіне үміткерлерге комиссияның шешімі;
- Денсаулығана байланысты емтиханнан босатылған оқушылар.
- Жылдық қорытынды үлгерімін талдау.
/ДОІЖО Г.В.Кабдиева/
4.Мемлекеттік оқу бағдарламаларының орындалуы туралы
/Бірлестік жетекшілері/
5. 2023-2024 жаңа оқу жылына ғылыми жоба, олимпиада және интеллектуалды сайыстардың жоспарын, тақырыптарын және қатысатын оқушылар тізімін жоспарлау
/ДОІЖО Г.И.Дарменбекова/
6.Жазғы мектеп жанындағы лагерьді ұйымдастырылуын бекіту /ДОІЖО Н.Е.Калыбек /
7. 2023-2024 жылғы оқулықтардың тізімдемелерін бекіту
/кітапханашы М.С.Байсакова/
8.Кезекті еңбек демалысын бекіту
/Мектеп-лицей директоры Л.М.Байымбетова/
9.2023-2024 оқу жылына ұсыным /Мектеп-лицей директоры Л.М.Байымбетова/
10.Ағымдағы мәселелер
2023-2024 оқу жылының міндеттері:
1.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңын, «Білім стандартын» жүзеге асыру мақсатында жеке тұлғаның білім алу қажеттілігін, дағдысын қалыптастыру;
2.Өзін-өзі дамытуға құштар, икемді, ақпараттық, интелектуалдық ресурстарды қолдануға қабілетті, фукционалды сауатты, ұлттық құндылық негізінде тәрбиеленген жеке тұлға қалыптастыру. Z ұрпақтың ерекшелігіне байланысты оқу-тәрбие жұмысын бағыттау;
3.Жалпы педагог қызметкерлердің кәсіби біліктілігін арттыру бойынша және фукционалдық сауаттылыққа негізделген курстарға қатысуын қамтамасыз ету. Білім мазмұнын дамыту аясында педагог кадрлардың үнемі әдістемелік білім алуын қолдау және қолайлы орта туғызу;
4.«Сапалы сабақ – білім сапасын арттырудың кепілі»
-сапалы сабақты қамтамасыз ету үшін тәжірибелі озық ұстаздардан «Сапа» тобын құру
-мұғалімнің сапалы сабақ беруін сабақтарға қатысу арқылы қадағалау
-мұғалімге әдістемелік көмек көрсету
-мұғалім мен оқушы арасында қарым-қатынасты тікелей зерделеп отыру
-қатысқан сабақтарға апта соңында сараптама жасау
-шебер сабақтар – әдістемелік күн өткізу
5.Ұрпақ тәрбиесіндегі ұлттық құндылықтарды басты назарда ұстау. Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыруға жалпы жағдайлар туғызу, балалар бойында жағымды әлеуметтік іс-әрекеттерге деген оң көзқарастарын, ұжымдық іс-әрекеттерге деген қызығушылықтарын, қоғамдық борыш, белсенділік және т.б. қасиеттерді дамыту.
-балалардың өмірінің қауіпсідігін қамтамасыз ету мақсатында «қауіпсіз орта құру» клубын ұйымдастыру
-оқушыларға психологиялық қолдау мақсатында тренингтер өткізу;
-мектептің ұжымдық мәдени – тәрбиелік ортасы;
-отбасылық құндылықтар жүйесі;
-ұлттық құндылықтар жүйесі;
-салауатты өмір салты;
-адал кәсіпкерлік еңбек құндылықтары;
-есепте тұрған, тәуекел тобында тұрған оқушылармен тәрбиелік мақсаттағы жұмыстарды күшейту;
-инклюзив балалармен жұмысты күшейту;
-буллинг, кибербуллинг жағдайларын тануға және оған қарсы тұруға үйрету.
6.Жалпы оқушылардың фукционалдық сауаттылығын арттыру
-жаратылыстану пәндерінен оқушылардың білім сапасын үнемі қадағалау мақсатында әкімшілік бақылау жұмыстарын, мектепішілік бақылауды күшейту;
-4-9 сыныптардағы ББЖМ-ға даярлау фукционалдық сауаттылыққа байланысты PIZA, TIMES жобаларына дайындық.
7.Педагогикалық жұмыста зор табыстарға жетіп, өзін-өзі іс жүзінде көрсете білген шебер педагогтардың жұмыс жүйесін зерттеп, жинақтау, тарату. «Жас мамандар» клубы жұмысын әрі қарай жандандыру.
8.Дарынды балалардың қабілеттерін дамытуға арналған 7-10 сыныптар арасындағы резерв мектебінің жұмысын жалғастыру. Дарынды балалардың жеке клубтарын құру. Өзін-өзі дамытуға бағытталған жұмысты басшылыққа алу.
9.Материалдық-техникалық базасын жақсарту, пән кабинеттерін алуды жалғастыру.
10. Дебат клубының жүйелі жұмысын ары қарай дамыту.
11. 5-11 сыныптар бойынша кәсіби бағдар жобасын іске асыру.